― تبلیغات ―

spot_img

بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده در سال ۲۰۲۳

بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده در سال ۲۰۲۳ بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده در سال ۲۰۲۳ معرفی شده یکی از محصولات...
خانهسبک زندگیمد و زیباییتوصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا

توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا

بی‌شک یکی از جذاب‌ترین و زیباترین خوانندگان و بازیگران آمریکایی جنیفر لوپز می‌باشد و بر هیچ کسی پوشیده نیست که این خواننده دل فریب ، رقصنده زیبایی نیز بوده و مدل و خیری دوست داشتنی در دنیای هالیوود می‌باشد.

جنیفر لوپز کیست؟

جنیفر لوپز اهل آمریکا بوده و یکی از ماهرترین ترانه سرایان دنیای موسیقی می‌باشد که انواع سبک‌های موسیقی را با موفقیت به بازار عرضه کرده است.
این بازیگر زیبا با اینکه پنجاه سالگی را رد کرده است همچنان جذابیت و فریبندگی خود را حفظ نموده است.

توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا
توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا

در ادامه این مقاله به توصیه‌های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا اشاره می‌شود :

  1. دوری از نور خورشید
    جنیفر لوپز گفته است که هرگز حمام آفتاب نمی‌گیرد و سعی می کنم زیاد در معرض نور خورشید نمانم.
    همانطور که می‌دانید نور خورشید اشعه‌های فرابنفش مضری دارد که فیبرهای الاستیک و کلاژن در پوست را تخریب می‌کند و باعث پیری پوست می‌شود.
  2. رژیمی حاوی پروتئین
    بی شک رژیم‌های غذایی سلبریتی‌ها بسیار مناسب و مغذی می‌باشد و سرشار از مواد سالم است. خود جنیفر لوپز در این باره می‌گوید که سعی می‌کنم موادی را استفاده کنم که سرشار از پروتئین باشد زیرا پروتئین به من انرژی داده و ماهیچه هایم را قوی می کند.
  3. دوری از سیگار الکل قهوه
    جنیفر لوپز گفته است که در روتین غذاییم دائماً از سه ماده مضر دوری می‌کنم ، همچنان که می‌دانید الکل سیگار و قهوه برای پوست بسیار مضر بوده اما با تمام وجود این‌ها برخی از افراد آنها را استفاده می‌کنند.
  4. انجام مدیتیشن روزانه
    جنیفر گفته است که از سال ۲۰۱۵ هر روز صبح و شب به مدت ۲۰ دقیقه وقت خود را به مدیتیشن اختصاص می‌دهد
  5. استفاده از اسید گلیکولیک به عنوان لایه بردار
    او می‌گوید که با استفاده از اسید گلیکولیک که یک لایه بردار است از پوست خود مراقبت می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد همچنین این اسید باعث شادابی سلول‌های پوست می‌شود که برای پوست‌هایی که زیر نور خورشید نیز آسیب دیده‌اند بسیار مفید می‌باشد.
  6. استفاده از سبزیجات
    جنیفر ادامه می دهد که روزانه مقدار زیادی از سبزیجات مانند جوانه‌ها و کلم و مارچوبه استفاده می‌کند همچنین رژیم غذایی او فرآوری نشده و تمیز می‌باشد.
  7. شستن صورت از آرایش
    همچنین جنیفر در مصاحبه‌های دیگری به این عمل اشاره می‌کند که هرگز با آرایش نخوابید او همیشه قبل از خواب پوستش را تمیز و از آرایش پاک می‌کند.
  8. خواب کافی
    جنیفر لوپز می‌گوید که خوابیدن برای من بسیار مهم است و عادت دارم که معمولاً ۹ تا ۱۰ ساعت بخوابم به همین دلیل اشاره می‌کند که همیشه خواب کافی داشته باشید و این مسئله را رعایت کنید زیرا نداشتن خواب کافی به پوست آسیب می‌رساند.
  9. نوشیدن آب به اندازه کافی
    یکی دیگر از مواردی که جنیفر لوپز به آن تاکید بسیاری دارد نوشیدن مقادیر کافی آب به اندازه بیش از ۸ لیوان می‌باشد.
  10. شستشوی صورت بعد از ورزش
    این خواننده آمریکایی اهل ورزش می‌باشد و علاقه زیادی به این کار دارد.بی شک اندام زیبای این سلبریتی نتیجه ی ورزشهای منظم اوست.
    او می‌گوید که بعد از هر بار ورزش کردن صورتم را می‌شویم و هرگز این کار را فراموش نمی‌کنم زیرا شستشوی صورت باعث می‌شود که پوستم و منافذ آنها پاکیزه شوند و در پوست صورتم احساس شادابی کنم.
  11. استفاده از محصولات ضد پیری پوست

افراد معروف و بازیگران به دلیل گریم‌ها و آرایش‌های سنگینی که انجام می‌دهند پوستشان در معرض آسیب قرار می‌گیرند اما جنیفر لوپز می‌گوید که سعی می‌کنم بعد از این شرایط به پوستم فرصتی برای نفس کشیدن بدهم. او می‌گوید سعی می‌کنم در موارد عادی و روزمره از مواد آرایشی سبک استفاده کنم زیرا به خاطر کارم من دائماً زیر آرایش‌های سنگین هستم ولی ولی ترجیح می‌دهم زمانی که کار نمی‌کنم آرایش کمی کنم و یا اصلاً آرایش نکنم.
او همچنین علاوه بر دوری از لوازم آرایشی سعی می‌کند که یک روتین منظم برای مراقبت از پوست خود داشته باشد. در یکی از مصاحبه‌هایش محصولات پوستی را که برای شادابی و جوانسازی پوست خود استفاده می‌کرد را معرفی نمود.

توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا
توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و زیبا

البته این محصولات ارزان نیستند و تمام اقشار جامعه نمی‌توانند از آن استفاده کنند اما بعضی از آن محصولات تا حدی برای افراد عادی هم قابل تهیه می‌باشد.
برای مثال او گفت که در پایان روز برای تمیز کردن صورت خود از آرایش ، از شوینده لنسر استفاده می‌کند. این محصول چربی‌های اضافی پوست را از بین می‌برد و سرعت ترمیم سلول‌های پوست را بالا می‌برد و همچنین از آسیب‌های پوست جلوگیری می‌کند. قیمت این محصول ۵۵ دلار می‌باشد.
همچنین از کرم لیفتینگ دور چشم لنسر برای از بین بردن پف صورت و تیرگی‌های زیر چشم و کم کردن چین و چروک استفاده می کند. در این کرم هیالورونیک اسید و پپتید وجود دارد و قسمت‌های تیره چشم را روشن می‌کند.
همچنین در یکی از مصاحبه‌ها یکی از آرایشگران معروف او گفته است که خانم جنیفر لوپز از کرم مرطوب کننده لامر استفاده می‌کند زیرا این کرم در پوست آبرسانی عمیقی را انجام داده و مرطوب کننده ارزانی است که این خواننده گاهاً از آن استفاده می‌کند.
کرم روز این خواننده دکتر هاوسکا می‌باشد و در این کرم از آووکادو و روغن گل سرخ برای آبرسانی به پوست و کاهش التهاب آن استفاده شده است.

17 رژیم غذایی برای سلامت پوست و مو

بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده در سال ۲۰۲۳

در این مقاله به راز داشتن پوست زیبا از زبان جنیفر لوپز اشاره شده است. شما برای داشتن پوست سالم چه می کنید ؟

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید